Friluftsdag

Hemma efter en lång dag i solen. Är helt stekt. Har typ bränt mig, jag som ALDRIG bränner mig. Haha.
Nåväl, det blir nog brunt inom en snar framtid i alla fall..

Vi hade friluftsdag i skolan = långpromenad på en timme och sen kanotpaddling och egentligen tipspromenad om typ orientering? Jag och mitt umgänge sket i tipspromenaden i alla fall. Haha.
Istället låg vi och solade all day long och granskade alla idioter som inte kunde paddla och trillade i sjön istället.
Allvarligt? Hur dålig kan man vara? hahahaha!

Ikväll blir det träning och sen ska jag försöka njuta ordentligt av den sista kvällssolen.

Matilda kom förbi en stund och tog med sig den här sötsaken.

Badet när alla hade dragit förutom jag och Nettan typ. Haha.

Värsta gulliga kaninen typ precis där jag stod? Hahaha. Helt random.


Föresten. JAG TOG ÅRETS FÖRSTA DOPP IDAG!
Var kallt men ändå rätt skönt med tanke på den stekande solen. Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0