Fys i Hammarbybacken

Att springa längre intervaller i Hammarbybacken är sååååå inte min grej. Haha. What els can I say?
Jag var FLOPP 5 (mitt nya ord för att vara bland de 5 sämsta) i laget på den längre sträckan av det vi sprang, haha.
Det var typ jag och alla andra med astma, ha ha ha.
Men kortare intevaller gick faktiskt rätt bra. Kändes bra i alla fall.

Tröstar mig med att de ända människorna förutom vi som sprang där var Djurgårdens herrlag (SM-silver 2010 :D) och någon random gubbe som med handen på hjärtat allvarligt måste gå på något. Han kutade som en jävla skrämd hare uppför den L Å N G A   H E L V E T E S  B A C K E N och när han hade kommit upp så kutade han som fan nedför igen. Pajjaknäna.nu ?  Eller så bara kämpade han för Beach 2010? HAHAHA.

Skönt att ha det avklarat i alla fall! Känner mig sådär duktig som man gör när man tagit sig igenom något man inte ville/var sugen på och som dessutom var jävligt påfrestande.

Ska dricka lite och sen ta en välförtjänt dusch.
Komma i säng lite tidigare än igår också. Jag och Kalle tog en promenad till halv 12 igår typ och dessutom blir det en lång lång lång lång dag i skolan i morgon. Måste komma ihåg att ta med plånboken till mat.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0