Planering av dagen

God morgon världen!
Gårdagen avslutades med en AAAASSS lång promenad med Fredde. Vi gick över en mil. Hahaha. Helt sjukt.
Så idag sov jag ut ordentligt, har för övrigt ingen träning idag så det är vilodag för min del. :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen.
Ska höra om vi kan övningsköra, jag och mamma.
Sen sa pappa att om jag sorterade mina skor så skulle jag få ett nytt par converse. Haha. Ska höra hur det ligger till med det där. Men jag tycker mina skor är rätt bra sorterade. (?)

Hursom ska jag göra mig en stadig frukost innan. Pusspåer!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

2010-05-16 @ 12:04:44
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0