Rixfm festival på fredag

Bortsett att det är en GRYMT osmickrande bild tagen av Romiana förra sommaren så är den tagen på en av de gratiskonserter som brukar vara i Kungsträdgården i Stockholm.
Just detta foto knäpptes efter att jag och Nettan var på thevoice i slutet av sommaren, om jag minns rätt.

Noterbart är också att vi dansade som tokiiga i regnet (därav mitt galet lockiga hår som var spikrakt när kvällen började..) och hade jävligt kul med några killar från Västerås. Haha.
Dem hade åkt hela vägen från Västerås för att gå på thevoice. Liksom va? Haha!

Men nu på fredag är det Rixfm festival i Kungsan igen.
Artisterna som kommer vara där är Amy MacDonald, Erik Grönwall, Anna Bergendahl, Ola och Darin. Vet inte om någon direkt är på min "favorit lista" men jag gillar Amy Macdonald med undantag av att det ger mig minnen av min ex pojkvän.

Hursom, det kommer vara JAG, NETTAN och stockholms övriga fjortisungar i åldern 12-15. YEAH!
Fast rixfm når ju faktiskt en ganska bred målgrupp när jag tänker efter..
Haha. ÄH! Kör bara!

Jag säger som dem säger på julafton. "Det är ju trots allt en tradition."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0