Sjukt trevlig kväll

Hemma efter en sjukt trevlig kväll.
Började med att jag och Nettan stod och dansade och sjöng bland alla medelåldersmänniskor och fjortisar. Haha.
Säger bara Eric saade. Mums!

Efter det träffade vi Jenny och några killar som Nettan kände.
Tog sällskap med två av dem från Kungsan och tog en promenad längs gamla stan och hamnade så småning om vid gatan mellan gamlastans tunnelbanestation och slussen, minns aldrig vad den heter.
Där satte vi oss på ett uteställe och pratade och sådär. Trevligt som fan faktiskt.

Har filmat lite och tagit enstaka foton, får se om något hamnar här lite senare.

Nu ska jag däcka i sängen för vi är bjudna på lunch hos min morfar i Vagnhärad om 10 tim.

God natt. Och pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0