Städar till Pitbull


Så jääävla grym låt.
Har städat sen jag kom hem vid kvart i två till den här och andra sköna låtar min mamma hade på en skiva i vardagsrummet. Tror inte ens att hon vet själv att hon har dem. (?)

Ska försöka städa lite snabbt i mitt rum nu, sen fixa i ordning mig, välja kläder tills ikväll och sen drar jag till Kalle och är med han resten av kvällen.

Brors tjej ska komma hit från Gotland så tänkte eventuellt stanna och säga hej till henne också.

Anyway, nu städar jag vidare till Pitbull. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0