Tränings motivation

Har fysträning ikväll för första gången på E V I G H E T E R.
Kan inte annat än säga att suget för att kuta i skogen, springa sandbacke, intervaller och göra armhävningar och situps ligger på MINUS 500 av 10 möjliga.
HATAR fysträningen man har som Ishockeyspelare. Dessutom är mina knän bajs och klarar inte av löpning.
Ska prata med tränaren så att jag får köra spinning, body pump och sådant istället. Ger mig mer och bättre träning också då jag får ut max utan av att ta död på knäna. (bodypump kan dock bli lite knas men..)

Ska försöka motivera mig själv med att jag får sova länge i morgon då det är veckans officiella sovmorgon.

Är stressad till tusen också så bryter jag ihop och gråter på träningen så är det ingen som har dött direkt.
Eller jo.. R.I.P mitt sociala liv och lugn och ro. Nu är det träning 5 dagar i veckan resten av maj och fram till midsommar typ.

Ungefär såhär trött och borta är jag just nu.
En bild säger 1000 ord, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0