Sverigedemokraterna i riksdagen- Nej tack

Jag blir allvarligt arg. Irriterad.
Vet inte hur många som i likhet med vår familj fått hem en tidning vid namn "SD kuriren"?
En tidning som till 200% går ut på att marknadsföra Sverigedemokraterna och deras politik.
Jag har ju tidigare träffat Sverigedemokraterna i en av deras lokaler och fått en bild av vad deras parti står för.
Men det gör mig faktiskt irriterad att de skickar hem en jävla tidning.

Dels gör det mig irriterad för att flera av de åsikter som finns i tidningen förmedlas som fakta och sanning.
Och sen blir jag även sjukt störd på att ingen av de andra partierna skickar ut någon typ av propaganda som denna.
ALLA UNGA SOM SKA RÖSTA FÖRSTA GÅNGEN IÅR kanske inte orkar engagera sig och då ökar risken markant för att Sverigedemokraterna blir ett alternativ.

Jag slår ett slag för alla de FANTASTISKA, UNDERBARA, HÄRLIGA, STÖRTSKÖNA och VACKRA människor jag känner som till skillnad från mig inte har hel svensk bakgrund. Jag är helt svensk. Enligt min mamma har det släktforskats till 1600talet och inget annat än svenskar har funnits i vår släkt. Så jävla tråkigt!

Om nu anhöriginvandring anses som ett problem får väl det minskas på det. Finns det ens bevis på att det är ett problem? Dock tycker jag att man ska sluta skylla alla problem i världen på muslimerna. Vi såg ju hur det gick när Hitler skyllde allt på judarna?

Sverigedemokraterna i riksdagen- nej tack.
SD kuriren i brevlådan- nej tack.

http://www.sdkuriren.se/blog/media/SDK.Stockholm%201_01.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0