Dagens bikt

Vädret är ju helt SUPER. Älska!
Skoldagen var ju seg som aldrig förr men vi låg ute i solen på lunchrasten. Skönt som fan.
Ska försöka byta om, laga mat och sedan dra mig mot träningen idag som vi inte vet vad det är för något.


En annan hemsk grej idag. Dagens bikt för övrigt.
Jag hade ätit en banan under lektionen och alla satt och "gjorde sitt" liksom.
Jag som satt längst bort från papperskorgen skulle kasta den hela vägen hade jag tänkt. Jag brukar ju träffa liksom. (?)

Det gjorde jag idag med. Dock inte papperskorgen utan den mest tysta och blygsamma killen i klassen. Rakt i huvudet. Även om det verkade som att han uppriktigt sagt nöjt av uppmärksamheten det gav honom i form av hela klassens skratt och roade kommentarer fick jag sjukt dåligt samvete. (Förlåt ännu en gång)
Han verkade dock ta lättsamt på det hela och svarade att "Ah, nå´n gång ska man ju ha fått ett bananskal i ansiktet också, HE  HE". Vet inte riktigt hur man ska tolka det. Har ändå rätt dåligt samvete.
Nåväl..
http://www.arbetaren.se/klimatblogg/wp-content/uploads/2008/08/bananaskin.jpg
bildkälla.

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

2010-05-18 @ 17:26:31
URL: http://posebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0