Annorlunda måndag

Hemma efter en annorlunda dag.
Inleddes i skolan med en heldag om EU. Tycker EU och politik i allmänhet är sjukt engagerande och intressant men när dem ger mig en karta och 3 häften om Lissabonföredraget och annan skit och ber mig läsa säger jag bara KILL ME.

Det är helt otroligt hur några muntliga ord kan tappa sin gnista totalt så fort de hamnar på ett vitt papper.
HATAR att plugga genom att läsa. Har inga problem med att läsa alls, papichulo lärde mig läsa innan jag började sexårs så jag hade lektioner med ett år äldre barn när jag var 6. Men det är så sjuuuuukt ointressant att läsa till sig kunskap.

GIVE ME SOM KROPPSSPRÅK.

Efter skolan drog jag in till city, köpte ett nytt sjuukt välbehövligt löspuder och gick sedan på arbetsintervju på Mcdonalds på hamngatan. Kändes rätt bra men vi får se om jag får jobbet.
Jag skulle nog BEHÖVA jobbet samtidigt som att det faktiskt inte skulle göra så jätte mycket om jag inte fick det.
Får veta senast om en vecka i alla fall.

Kalle jobbar på Östermalmstorg och slutade typ samtidigt som jag var klar med det på mcdonalds, så vi käkade middag tillsammans innan jag drog hemåt och åkte direkt till träningen i Ågesta.

Dagens träningspass bestod av backträning och intervaller.
Kul. Inte. Men jäävligt nyttigt. Lagom avis på Sigge som är London nu.

http://static.devote.se/gallery/big/20090420/3e2e620baf62c4662c387f36554c75fe.jpg
bildkälla.
Föresten så köpte jag ett par beiga harembyxor idag. Vet inte riktigt om jag ska tycka att det är det konstigaste, fulaste, eller mest hypade plagg jag någonsin investerat i men dem är sköna som fan i alla fall. Jag hatar ju byxor annars i vanliga fall. Känns som att gå i ett par pyjamasbyxor samtidigt som det ser ut som att man skitit på sig typ.
Men men. Who the fuck cares?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0