Min dag

Idag har varit en skön dag.
Nationella på morgonen, sen höll jag i en lektion för typ 5 st från Mediaprogrammet (då alla andra var och gjorde omprov, haha) och 5 st från typ eknomi-ettan. (?) Gick bra och idrottsläraren bad om att få låna min skiva så han kunde kopiera den, då han tyckte musiken på den var bra för avslappning. Haha. Vad fan?
Måste ju vara ett gott tecken?

Sen drog jag och Izabelle och lämnade in min anställningsgrejsimoj för sommarjobb och drog sedan in till stan och gick på utställning på Judiska teatern.
Mycket annorlunda men fashinerande utställning. Gillade den faktiskt.

Efter det tog vi en fika vid Sergel, kikade lite på folk som dansade, sprang in på Lagerhaus innan vi drog oss hemåt.

Ska städa lite och peppa. Sen drar jag och Malin på Sam och Alexandras 18års fest.
Får se vad det är och hur länge vi stannar. Haha.

Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0