Valborg

Oh herre gud!
Jag har inte uppdaterat på hur länge sen som helst känns det som nu. Varför?
- Mitt internet har inte varit sammarbetsvilligt.  Suger som fan kan jag berätta.

Idag är jag seg som fan.
Gårdagen spenderades med Nettan på chaplins och vi var väl hemna runt 5 och gick upp på tok för tidigt enligt min mening. Åt pizza för andra gången på två dagar och chillade galet hela för och eftermiddagen. Haha.


Hade helt gaaalet kul igår. Vi dansade som fan, snackade med roligt folk från Karlskoga (??) och ett galet gäng killar från schweiz. Helt sjuka men hur roliga som helst.

Hoppas att ni alla mår bra och uppdateringen ska bli bättre, promise!
Kul som fan att det är många som läser ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0