Ångest

Spelade match idag.
Var så jäääävla seg i benen och kan såhär i efterhand bara konstatera att jag definitivt hade behövt en vilodag idag.
Vilket jag å andra sidan känt i flera dagar..

Utvisad blev jag också, helt random. Idiot domare.
På riktigt, sämst.


Fryser, är trött och nere.
Har inte känt mig utvilad på flera veckor, vaknar mitt i natten, får inte sova ut ordentligt på helgerna och stressar dygnet runt på vardagar. Säger som Koski sa häromdagen "jag kommer gå in i väggen om det här fortsätter".

Därför är det ingen mer update idag.
Ska packa mina saker, gå hem till min älskling, ta en varm dusch med honom och sen gå och lägga mig tidigt ikväll.
Hinner inte med mitt liv. Hinner inte med mig själv. Och min kropp hinner just nu inte med tempot.
Skulle behöva vila ut, ta tag i saker. Jag ser 1000 saker jag skulle behöva ta tag i men jag har inte tiden, och när jag väl har tiden, så finns inte orken.

Ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0