Foton från idag






Foton från idag från inspelningen. Jag har fler på min kamera och Gina har fler på sin dator troligtvis.
Måste säga att killarna var sjukt sköna och jordnära. Och tror att det kommer bli ett sjukt bra program på torsdag.

Håller på att göra kyckling filé med ris just nu. BRÅTTOM. Träningen börjar om en timme och det är taajt med tid.
Skulle behöva städa mitt rum också men det hinns inte.

Var föresten något jävligt roligt idag på tåget påväg hem.
Två tjejer i åldern 16-18 sitter och pratar.
Brunetten: Lina har laddat hem sista Beckfilmen nu.
Blodinen: Åh! Hur många Beck finns det egentligen?
Brunetten: Tjugoelva.
Blondinen: *Helst seriös* VA? Shit vad många!

HAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0