Hemma från inspelning

Hemma igen.
Var tvungen att kuta som en kenyan till tåget och hann precis med det.
Måste säga att jag ändrat min åsikt lite ang Nemo. Tror att han får ligga mycket för att folk
tycker att han är en gullig person, inte för att han är en överdrivet självsäker sexgud eller så. Inte ur min synvinkel i alla fall. Han var hursom skit trevlig.



Okej, jag ser ut som skit. Alla andra är ju fixade för att vara med i bild, det har gått över 10 tim sen jag senast mejkade min på bilden, haha. Shit the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0