Julhandla?

Ny dag, nya tag.
Känner mig trött i kroppen idag med men kan inte sitta hemma och ruttna.
Ska äta lite frukost, sen åka till doktorn i Skärholmen. Har fått en tid där sen 3 månader tillbaks.
En tid jag väntat på sen i maj i år. Knaaas.
Tänkte höra med mami så kanske vi kan åka dit tidigare så kan jag julhandla lite..



Inte alls långt kvar nu liksom..

Vet inte om det blir så mycket mer update idag.
Ska åka till praktiken sen och hjälpa till med inspelningen ikväll.

Hoppas att ni får en fin dag.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0