Nej, jag vill inte vara med

Ahmen på riktigt.
Dagens blogg där man får nomiera sig själv är så jääävla överskattat.
Kan folk sluta skriva "bli dagens blogg på min blogg"?
Kom med något nytt koncept och jag lovar att engagera mig lite mer.
Dagens blogg är för att uttrycka mig som en modebloggare "sooo last season".
Enda gången jag kan tycka det är okej är om man skriver "dagens blogg" som ett tips på en blogg man själv läser och gillar. Inte för att folk ska bli lottade, utvalda eller sån skit. Lägg ned vad fan.

Var nyss i studion och fick spela statist igen i ett klipp med Gina.
Hahaha, så sjukt.
Det finns de som säger att komiker är tråkiga i verkligheten, men om Gina definieras som komiker så kan jag bara konstatera att bruden är skön även när kameran inte rullar.


Kommentarer
Postat av: ellen

2010-11-12 @ 18:17:50
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0