Nemo verkar osäker

Sitter på praktiken och har lite brist på saker att göra.
Dammsög studion nyss och kikade på när en sketch med Nemo spelades in.
Var på Ica på fm och köpte lite grejer som kommer att användas idag.
Knäppte ett kort på Gina som hon ska ha till sin blogg, haha.

Nemo från Kungarna av Tylösand är här just nu och sen kommer Josefin Craaford.
Killen verkar overkligt osäker i sig själv. Kan inte förstå hur han kan få ligga så mycket.
Kanske för att han är snäll? Han verkar snäll i alla fall.
Verkar dock inte skämmas det minsta över att han är känd för att knulla i tv. hm..? Eller?
SKÄGG.

Kommer bli kvar här framåt 19 och när jag kommer hem ska jag ta igen den intervallträning jag missar.
Kalle sa att han ville träna med mig, undrar om han backar ur när jag säger att vi ska kuta intervaller, haha.
Han gnällde som fan i somras när vi joggade typ 2 km och körde backträning. Verkligen gnällde som en barnrumpa.

Kan tyvärr inte dela med mig av foton som avslöjar något fören Gina gjort det/efter att programmet sänts.
Ni får överleva tills dess.

http://myshowroom.se/usravatars/user-1928-250.png
bild lånad från nemos blogg.

Kommentarer
Postat av: kalleboALO

2010-11-02 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0