Vad jag gör på dagarna

Det har på sistone blivit nästan dagligen som folk frågar mig vad jag gör om dagarna.
Så tänkte bli bättre på att uppdatera om just det.

Idag har jag:


- Intervjuat folk på stan (runt Karlaplan mestadels) om bloggar/bloggare. Helt sjukt att nästan ingen kunde nämna en enda bloggare. Annars var Kissie och Blondinbella de namn de flesta kände till. Haha.
Var några störtsköna gamlingar på Fältöversten (galleria vid värtavägen) som stod och pratade med varandra.
Om man blundade och lyssnade så lät det som en konversation från en svartvit film från början av 1900-talet typ.
De skulle gå hem och spela ett parti bridge. Hur sofistikerat lät inte det på en skala?

- Varit och handlat fika/frukt till showen där Sean banan var gäst för dagen.
Lite tråkigt att jag var tvungen att gå innan han kom. Hade varit kul att träffa honom och se hur han är IRL. ROOOMPAAH.

- Tränat ispass, fyspass och sen indivuellt träningspass när jag kom hem.
Tänker för övrigt härmed utnämna MIE BERG IVERSEN till topp 3 mest pedanta personer jag känner.
Norskan har för övrigt sin plats brevid mig i omkl.rummet.


- Fått reda på att jag fått pubikbiljetter till inspelningen av Cirkus Möller i morgon.
Ett problem är bara att jag vet inte om jag kan gå då jag har träning..
.. Kan inte heller ge dem till brorsan då det är 18 års gräns.
Kalle är inte helt frisk så han kanske inte heller kan gå.
SÅ OM DET ÄR NÅGON JAG KÄNNER SÅ VILL GÅ PÅ INSPELNINGEN AV CIRKUS MÖLLER I MORGON så är ni varmt välkomna att höra av er. ([email protected])





Nu ska jag hoppa i badet och dunka Andreas Grega och Rihanna.
Sjysst blandning.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0