3028 kcal om dagen

Sitter på praktiken.
Känner mig nöjd men börjar bli hungrig.
Räknade föresten ut hur många kalorier jag behöver få i mig under en vanlig dag (med träning)
3028 kcal om dagen.
Känns ju helt sjukt mycket.
Vill ni kolla hur mycket ni ska få i er under en dag gå in här.

Kollade på Supersize vs Superskinny eller vad de nu heter på tv häromdagen.
Den feta av dem åt över 6000 kcal om dagen. Det är liksom det dubbla av vad jag ska äta.
Hm..


http://2.bp.blogspot.com/_lz1Ny6Sh4zQ/Ryt_KD7k29I/AAAAAAAAAW8/hfnsQ865sVs/s320/matcirkel2.gif
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0