Citat

Kalle levererar sådana uttalanden ibland.

WHO THE FUCK IS ELVIS?

Häromdagen körde vi typ en gissnings lek. Jag började jag spela låtar men bara i början, och så skulle han gissa vad det var för låt och band/grupp/artist. Så kommer vi till Elvis Presley.

Jag: *Kör värsta dansen med armarna och sjunger med "in the gheeettooo.."*
Kalle: (helt seriös) Åh vad söt du är gumman som tror att jag ska veta vad det här är för någon Sydstats amerikan.
Jag: HAHAHAHAHA!

Faaaaaaiil. Är det någon som inte vet vem Elvis är?
http://forgottenjournal.com/wp-content/uploads/2009/03/elvis-presley.jpg



BRA LIGG

Samma dag vid matbordet.
Vi diskuterar om det kommer några nya djur/arter eller om alla bara dör ut?

Kalle: Men om det är en art, och så PARAR DEN SIG BRA, då ökar ju chansen för att den kan utvecklas.
Jag: HAHAHA, När den parar sig br? Är det om den får ett bra ligg eller?

http://www2.ekol.slu.se/snytbagge/image/svarmning1.jpg
bildkälla.

FALSK MARKNADSFÖRING

En annan kommentar han levererade häromdagen.
Vi kom in i mitt rum och möts av en hemsk röra.

Jag: Ahh, min säng ser hemsk ut. Det ser ut som vi knullat i 3 dar typ.
Han: Men va? Det har vi inte.
Jag: Nej, vi ju har inte haft sex alls.
Han: Nej, så det här är ju fan för falsk marknadsföring.

Alltså..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0