Foton och depp

Då har jag beställt hem en massa foton nu. Hm.. Ska bli intressant och se hur dem blir.
Ska lägga mig ned och sova nu en stund. Känner mig fortfarande inte helt kry och ska till vårdcentralen i morgon.

Funderar på att köpa löshår vid nästa studiebidrag.
Mitt nuvrande hår är så himla tunnt och kort.. MEN.. tyvärr finns det andra saker jag skulle behöva lägga pengarna på.
Tex julklappar.
Ångest? Svar ja.


Känner mig för övrigt total depp idag.
Ush.
Tror det beror på att jag inte tränat på snart en vecka.
Har inte fått min dagliga dos av endorfiner och adrenalin liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0