Frågor

I brist på annat att göra.

Vad heter du?
Jennifer Andersson.
Vart bor du? Tumba.
När är du född? för 18 år sen.
Beskriv din stil med 3 ord?
Bekväm, svart, halsdukar.
Vad innebär mode för dig?
Foton, inspiration, något som kommer och går, en smak sak.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, Kicks, Eurosko.
Shoppar du second hand?
Händer.
Vilken är din favoritdesigner?
Ospecifiserad fråga. Vad gäller bloggar, kläder, inredning?
Vad är din favorit i höst?
Haha, idiot fråga. Min favorit i höst är min rbk 8.0.8, Kalle och min säng.
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Studiebidraget.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Förhoppningsvis lite mer.
Högklackat eller lågklackat?
Båda.
Vilken är din drömväska?
LV Weekendbag.
Vilket blir ditt nästa köp?
Inbetalning till Studentskivan. ;(
Favoritblogg?
Läser ca 5-20 olika bloggar om dagen. Några jag läser i princip varje dag är Kissie och blondinbella.
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Vem har sagt att jag har ett intresse för mode?
Vad vill du jobba med i framtiden?
Media eller gyminstruktör.
Favoritplagg just nu?
Haremsbyxorna, dem är sjukt fula och stört sköna.
Favoritaccessoarer?
Navelpiercings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0