Lånade filmer på bibblan

Nu har jag varit sjuk i flera dagar. Suger. Hårt.
Är snorig som fan fortfarande. Förstår inte varför.

Tog mig tid att låna typ 8 olika filmer i dag på biblioteket.
Ja, du läste rätt. På bibblan.
Detta innebär flera saker:
- Utbudet är sisådär.
- Du kan stå och välja i tystnad och lugn och ro.
- Du lånar helt utan hjälp av personal, helt gratis.
- Du får låna om hur många ggr som helst nästan, helt gratis.
- Filmerna kan ha repor.

Ekonomiskt, tyckte Kalle.

Var även med Koski på våran praktikplats i stan.
Ska bli intressant och kul faktiskt.
Kan berätta mer när det har kört igång, men det är hemligt nu ett tag till i alla fall.


Håller tummarna för att jag är tillräckligt frisk för att träna i morgon igen.
Blir ju tjock av att lega hemma och inte göra något fysiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0