Nåväl

Jag updaterar dåligt som fan på helgerna. Kanske för att jag är upptagen med att leva.
Eller för att jag inte orkar. Eller helt enkelt för att har ett upptaget liv som medför att jag inte orkar.

Nåväl.

Match idag mot Leksand som slutade i vinst med 5-3.
Var inte bakåt på ett enda baklänges mål och blev ändå bänkad i 3e. Vet inte vad jag ska tycka om det mer
än jävligt tråkigt. Är trots allt nöjd med den tid jag spelade.

I morgon ska jag till praktiken, om jag kommer till praktiken vill säga.
Funkar inte sl-kortet är jag rätt körd. Då blir jag nog sen i alla fall.


Nåväl 2.

Nu ska jag krypa ned med Kallii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0