Sådär äckligt puttignuttig.

Hade en trevlig kväll med Netts. Var ett bra tag sen vi sågs.
Trött och ska sova.
Ledsen men blir inte bättre update idag än så.

Ska träna i morgon bitti och nu har jag FUKKKING hööstlov.
Dock ska jag till praktiken måndag, tisdag.
Ev. Åka i väg med Kalle till Möja också. hm.. planering, planering.
Orkar inte bry mig nu.

Min prins är föresten ute på krogen med sina grabbpolare ikväll.
Vet inte varför men jag tycker han är så jävla jobbig när han är onykter.
Sådär äckligt puttignuttig. Vill bara stänga in  han i ett rum med mjukt golv, väggar och tak, med lugn musik och låta han vara instängd där tills han är sitt vanliga jag igen.
Ogillar rent allmänt fulla människor när jag tänker efter..

Kommentarer
Postat av: Natali

2010-10-30 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0