Tömde skallen i ett inlägg

Sitter i skolan och dör på riktigt.
-Har skrivit ut typ 40 sidor om olika energikällor. Gaah. Miljönvän, not.

-Har en timme kvar till prov typ. Kill me.

-Vet fortfarande inte om jag ska spela match idag.. Den som lever får veta.

- I morgon är jag HELT ledig från skolan.

- På fredag ska jag tillbaks till Art89 och Anagina show.
(I morgon kommer föresten första avsnittet av showen.)

- Nu; lunch + läääsa. Vart fan hittar man en lugn plats i skolan när det låter som fan i biblioteket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0