3000:- fattigare

När någonting gör mig irriterad så kör jag alltid fullt ut för att göra något åt det.
Idag tex, fick jag veta att vi kommer att ha 30:- /dag att leva på under vår praktikperiod.

Så nu har jag suttit och ringt runt till olika skolor och det skiljer upp till 3000:- /per elev i ersättning för en praktikperiod på 15 veckor. Det är ju helt sinnes att det kan vara så stor skillnad.

Ska när tiden finns klaga och skaffa mig ännu lite mer kött på benen för min sak.
En annan störd grej, mediagymnasiet ger 0:- i ersättning till sina elever under praktikperioden, då får företaget stå för maten. Hm..?

Såhär ser mina anteckningar ut hittils..



Ni får dra era egna slutsater av detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0