Färga ögonbrynen

Var på studiebesök med klassen idag på Strix television.
Ni vet dem som gjort Fångarna på fortet, Farmen, Fame Factory, Floor fillers, Robinson, Glamourama och Ullared.
Var riktigt intressant och motiverande faktiskt.
Vill sluta skolan på en gång och komma ut i branschen. Ja tack.

Var och köpte en ny ansiktsmask idag efter skolan och permanent ögonbrynsfärg.
Hittade någon "Sauna mask" för ett tag sen som jag tyckte var super för endast 12:- så jag köpte en till idag.
Ögonbrynsfärgen var nödvändig då jag stört mig på mina ögonbryn sen jag färgade håret för några månader sen.
Har ljusbrunt hår egentligen typ så mina ögonbryn blir "för ljusa" till hårfärgen så jag måste fylla i dem varje dag.
Och de dagar jag går utan smink ser det inte klokt ut.
Har aldrig färgat ögonbrynen förut så det ska bli intressant.. Haha.


Det här är min "riktiga" hår och ögonbrynsfärg. Alltså på tok för ljus till mitt mörka hår.

Ledig från träning idag föresten.
Så ska chilla gaaalet och göra sådant jag inte hinner vanligtvis.

Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0