50:- för 2-4 tim

Nu: träning och match.
Mätt i magen och galet stel i kroppen. Står kondition som tema på fysen, hoppas för allt i världen att det inter är intervaller då vi har träningsmatchen efteråt. Gah.

Är det bara jag som tycker att träningsinläggen i min blogg ökat markant?
Jag försöker hålla det lite mitt i mellan men det blir lätt så när det är något jag gör varje dag.

Föresten tackade jag ja till ett jobb som reklamutdelare förra helgen
. Men, jag ångrade mig igår.
Och idag när jag ringde svarade dem inte. O.O Vilket innebär att jag kanske får hem all reklam med posten ändå nu till helgen. AAAAHHH. Orkar inte. Får 50:- för att dela ut till 200 hushåll, och då måste jag även sortera reklamen först.
Tjänar mer på att plocka pantburkar.

Ska söka jobb på ett annat ställe, när jag nu ska hinna jobba vet jag inte men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0