Dagens problem

God morgon världen.

Eller ah, klockan är halv elva men..
Lektionen på förmiddagen var frivillig så jag pluggar hemma istället.

Jag behöver alltså inte vara i skolan fören vid 12. NICE.

Ett stort problem är dock att jag har lektion till 16:50 idag. Och 16:50 ska jag vara ombytt, uppvärmd och klar för dagens ispass.
Får se hur jag gör med det..


Min axel/skulderblads-skit fuckade ur under gårdagens pass och gör fortfarande lite ont.
Känns inte alls rättvist så jag hoppas att våran massör/sjukvårdare är där idag och kan hjälpa med det..


Nåväl, nu ska jag plugga Naturvetenskap.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0