Min nostalgi-bebis

Just nu är jag en tookigt glad tjej.

(Förutom att jag missade politikdebatten i skolan i dag :(   :(    :(, att jag är hängig som en gamling fortfarande, att jag missar min träning IGEN.)

Eftersom att jag är sjuk är jag hemma och eftersom att jag är hemma har jag inget att göra.
Därför tänkte jag skriva ut lite foton. Men eftersom att skrivarens patroner strejkar gick jag in i mamma och pappas rum för att leta efter nya.
Detta medförde att jag hittade min första digitala kamera någonsin
, som slutade användas för att min pappa slavarade bort laddaren. Jag fick i alla fall den briljanta idén att jag ska försöka lösa det ändå, med en ANNAN laddare, alternativt hitta en likadan, nu när vi under några år hunnit samla på oss en massa laddare.

Sagt och gjort. Foton sen 2006 är det som ligger som "senaste" och den ligger nu på laddning.
http://ecx.images-amazon.com/images/I/41qjdIkbh2L.jpghttp://shoponline.com.sg/images/Fujifilm_Finepix_F11_2.jpg
bildkälla 1 och 2.


Det här är alltså min nostalgiska lilla bebis.
Den känns som ett litet barn i jämförelse med mina andra 2 kameror.
Och det faktum att den här lilla skönheten knäppt ungefär 90% av alla foton som finns på mig under min fjortsperiod i livet gör inte saken sämre.

Hursom är jag LYCKLIG en liten stund nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0