Musikvideoproduktion

Har överlevererat inlägg utan foton. SORRY.
Hatar själv att läsa inlägg utan bilder, haha. Lite som att ta sig igenom Harry Potter böckerna.
Glädjer sig åt de svarta sidorna med stjärnor på för att man har något att vila ögonen på. Hahaha.
(Har ni inte läst Harry Potter kan ni hoppa över sista meningen, då ni förmodligen inte fattar ett skit.)


Rihanna- Hard


Dagen har gått åt till att spela in sista delen i vår musikvideoproduktion. Missade skoljoggen, ingen direkt förlust känner jag. Har min privata skoljogg dagligen, haha. Senast igår då vi sprang intervaller innan träningsmatchen.
Victoria, Maya, Jennifer, Tobias, Emma, Jenny och inspelningsteamet ställde upp som skådisar och statister. Stort tack till er allihopa.


Nu ska jag åka och träna, sen hem och packa för i morgonbitti drar jag till Piteå för rikseriematch.
Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-23 @ 21:10:16
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/
Postat av: jennifer

2010-09-24 @ 21:34:21
URL: http://jennifertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0