Får inte nog av hockey?

Dålig updatering den här helgen. SORRY.

Igår var det träningsmatch mot Linköping och jag fick börja på bänken men spelade hela 2a och 3e perioden i alla fall.
Kul som fan att få spela!
Vinst blev det också med 3-2.

I morse kl.9 var nästa ipass och sen efter det har jag hunnit mysa med Kalle, ta en promenad, se en match i ishuset (En turnering pågår där) och nu är det strax dags att göra något åt röran i mitt rum.

För er som inte heller kan få nog av ishockey så pågår Tv-pucken just nu på svt1, direktsänt.

http://www.floridapantherscare.com/wp-content/uploads/2009/12/Reebok_8.0.8_stick_post.jpg
bildkälla.


Madeleine (Gessl?) frågade förut vad det var för klubba jag hade köpt.
Reebok 8.0.8 heter den. Den är toppen om man vill ha en ganska vinklad klubba.
Den har även så kallade "Power ports" (har jag för mig) som är som kub-hål i skaftet.
Vad nu dessa hål ska vara bra till?
Grym klubba i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0