Blek brud


Today I look like this.
Fotot är dessutom knäppt med min Finepix 6.3 megapixlars kompakt kamera. Haha.
Den ni!


Träning om mindre än en timme och jag känner mig lite halv seg.
Fys först och sen ispass. Ska bli skönt som fan att åka skridskor igen i alla fall.
Vi har ju inte haft ett ispass sen torsdags, och idag är det måndag.
Så skön känsla att åka, total addict.


Är det föresten bara jag som tycker att jag ser ut att komma direkt från kistan på kyrkogården om man spanar in nyansen på huden? (Okej, bilden är BW I know, hahaha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0