As fint väder

Hej allihopa,

Vädret är GULD och jag har hunnit med både att sola, jogga, powerwalka kolla på något debatt program i något utskott om public service och klockan är precis 13.
Kom på mig själv med att känna mig lite medelålders när jag satt där och på riktigt tyckte det var intressant att höra vad de olika politikerna i utskottet hade att säga om Sveriges Radio. Hahaha.

Ska duscha och sen funderar jag på att åka och klippa mig.
Har inte gjort det sen i december och håret har ju haft sina bättre stunder om vi säger så.

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216955_10150160240709067_667149066_6689920_1219538_n.jpg
Kalle och jag skulle ha spenderat dagen tillsammans men hans chef ringde i morse så han åkte in och jobbade istället.

Såg att det nyss var 4st online på min blogg. VAD FAN GÖR NI HÄR?
GÅ UT I SOLSKENET MED ER!

(såg föresten att någon Malin läste min blogg från Tyskland, as kul! Du får gärna berätta varför.)


Nu ska jag duscha och sen hitta någon bra frisörsalong på nätet. Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0