As glad chey

As glad chey.

Inledde dagen med att sova, ta en dusch och göra mig i ordning i lugn och ro.
Sen hade vi mösspåtagning i skolan inför studenten och efter det hade jag avtalsskrivning för timvikariat på förskola.
Så nu är jag anställd som timvikarie. Är så sjukt glad.

Min officiella mösspåtagningdag ska fortsätta i firandets anda och jag ska spendera kvällen i trevligt sällskap.
Vädret är toppen och vi får alla hålla tummarna för att det fortsätter så.

Hoppas att ni också myser till det ordentligt denna dag.
Pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0