David Guetta

Såg på facebook att Alexsandra hade kirrat biljetter till David Guetta. Whaaat?!
Visste inte ens att han var i Sverige.
Men mycket riktigt så kommer han hit den 4 juni på summerburst festival.

MEN..

1. Jag är så urfattig nu att det är helt sjukt.
2. Jag ska åka till Grekland dagen efter, dvs SPARA pengar.
3. Studiebidraget kommer på fredag, men två biljetter kostar 960:- och lär vara slut tills dess.

FML.

Enda artisten förutom Rihanna typ jag faktiskt skulle kunna tänka mig att se live.

GAAAAAH.
Ledsen chey.


Kommentarer
Postat av: Koski

2011-04-28 @ 00:31:13
Postat av: Alexsandra

2011-04-29 @ 10:29:45
URL: http://alexsandras.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0