Facelook


Dagens facelook.

Första skoldagen på typ 2 veckor jag orkar sminka mig. Haha.
Hemskt ju. Men det har lockat mer att ligga kvar extra länge i sängen.

Idag hade vi Naturkunskap och bild.
På bilden skulle man göra en "fantasibild" med hjälp av enbart fantasin. Jag ville hellre göra min i lera så jag
ägnade hela bildlektionen åt det istället.


Min "kattmänniska". Haha. Tog ingen bild framifrån när den vart klar. Faail.

Fick även förslag om att vara Festival general typ på lördag under Vårrullenfilmfestival. THE BIG BOSS med andra ord. Innebär 2 saker. Ansvar & Stress som fan.
Nåväl.

Ska träna idag men känner mig sjukt opepp på spinning.
Funderar på om jag ska gå något annat pass istället, men det fanns inga peppande direkt på gymmet.
Kanska går ut och joggar en stund i stället.. Skulle kännas lite mer motiverande då jag kan rensa skallen ostört.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0