Idag

Idag:
- Sola.
- Gymma lite överkropp.
- Spinning.
- Gå och lägga mig i tid.
- Ladda in ny musik i iphonen.

För er som gillar house och dylikt så finns det en GRYM station i Stockholm, som man (läs jag) ofta glömmer bort.   107,5  Bästa party-taggnings stationen.
Tipsar om den nu en dag i förväg. ;)

Nu är det btw bara 6 skoldagar kvar innan påsklovet och då är det kryssning som gäller med FISHEN, KOSKI och MALIN.
Awsome!

http://www.tallinksilja.com/NR/rdonlyres/4AA709B4-8CAE-473D-8247-20AD0743AFCB/0/galaxy_night_dark_wide.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0