Simma och utomlands

Idag är det superfint väder, och Kalle sover just nu som en gris. Hahahaha.
Hade det inte varit för att vi sover nakna jämt så hade jag fotat han och lagt upp en bild.

Måste träna idag, så hade tänkt åka och simma. Var såå länge sen jag gjorde det och det är minst sagt på tiden igen.
Vill inte vara i ett svettigt äckligt gym när det är såhär varmt ute.

Med risk för att updateringen blir lite dålig.

Jag ska btw åka med Kalle + familj till Rhodos en vecka efter stundenten.
Så om mamma och pappa läser detta. Vi måste köpa extra minneskort till min kamera!
http://1.bp.blogspot.com/_FuvbAOQM4xM/TBHIPUrsSpI/AAAAAAAAUr8/2On5QC-5bZ4/s1600/P5200596.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0