Alla foton borta

Fiiint väder. As glad chey.
Hamnade som reserv till poweryogan, så bokade in mig på spinningen istället om 2 timmar.
75 min lång var den. Jag som bara varit på 45 min pass senaste veckan. Laaazzy.

Har levt i mina svarta haremsbyxor nu i typ 4 dagar. Är det någon som har något förslag på liknande plagg som är lika comfortabla? Haha. Känner mig lite enformig.

Större delen av dagen i skolan gick åt till att sätta ihop scheman för Vårrullen Filmfestival.
Gaaah.
Man blir ju på riktigt dum i huvudet av allt man måste ha koll på.
Stor cred till alla som jobbar som schemaläggare. Vilket helvete!




Nu är det mycket som händer i mitt liv föresten.
Skolan är slut om en och en halv månad typ och tills dess är det mösspåtagning, påsklovskryssning och jag ska försöka skaffa mig ett arbete.

Är just nu i ett stadie där jag verkligen funderar på vad jag vill göra med mitt liv och min framtid.
Ångeest.


Jag är föresten sjuuukt jävla ledsen. Mitt iphotoprogram har sagt tack och adjö till livet efter 14 000 foton så nu finn INGA kvar i programmet. Det är liksom foton sen 2008.
Aaaas ledsen.
Så jävla glad att jag hunnit skriva ut och beställa en massa foton av dessa.
Men resten är försvunna. Har lånat ut min hårddisk med säkerhetskopieringarna, så tveksamt om jag får se mina pärlor igen.

Kan lätt pröjsa någon om det är någon som vet hur man fixar detta. HJÄLP?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0