Jävligt produktiv

Jääävligt produktiv idag.
Har jobbat med Vårrullen filmfestival hela dagen.

Gjort cuecards till konfrencierna, knåpat i hop koordinatorscheman, lämnat brev, fotat åt Facebookgruppen/evenemanget. (sök på vårrullen)
Lämnat ett kuvert på kommunhuset och skrivit en MASSA saker.
Gosh. Slutade skolan vid 16:30 liksom. Kul.

Har fått ett mail om att jag troligtvis ska skriva avtal för timvikarie.
Känns ett steg närmare en inkomst, framtid etc. Dessutom är det fullt godkänd lön
och även om det är ett slitsamt arbete att vara barnskötare så älskade jag min praktik. Underbara barn!

http://izzah.blogg.se/images/2008/barn_14873072.jpg
bildkälla.

Nu ska jag gå och byta om etc.
Har bokat in mig på spinningen på gymmet som börjar om 45 min.
Vill bara få träningspasset avklarat så jag kan njuta av att det faktiskt är sol ute sen.
Har ju mer eller mindre spenderat hela dagen inomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0