I mitt påskägg

Och apropå påsk, när jag kom hem idag hade jag fått ett påskägg av mami och papi med nagellack,
hårsnoddar, badbomd, sminkborttagningsmedel, puderpuff, ögonskuggsapplikator och en hel massa
arbete med min friggebod som nu har ett färdigt tak, isolerade väggar och i morgon dras elen och ytterdörren kommer förhoppningsvis upp. (lång mening där)

Glad chey.

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/221874_10150166233784067_667149066_6744841_308727_n.jpg
Min prinsi påvägen hem.
Han: "Men vaaa? Du kan inte lägga upp den där på facebook. Det ser ju fan ut som att jag skelar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0