Många to do´s

Hade en trevlig helg.
Lördagen bestod av att kolla när lillebror spelade hockeyturnering samt fira min plastmormors födelsedag.
Söndagen så var jag och Kalle och bastade, åt thaimat och tog det lugnt.

Denna vecka är det många to do's.
Jag var nyss och lånade 5-6 st böcker på biblioteket för livscoaching, jobbtips etc.
Har de senaste åren verkligen tappat gnistan för att läsa. Känns som att det mest tar tid och jag kommer oftast hem rätt sent på kvällarna när jag tränat så då vill man bara i säng och sova.
Enda gången jag läser är på sommaren på stranden.
Men nu ska jag verkligen försöka läsa lite, då och då.



Min veckas att göra lista:
Måndag:
- Köpa klippkort på gymmet.
- Läsa lite i böckerna.
- Föreläsning "Vad händer när det vänder".
- Komplettera mitt cv.

Tisdag:
- Spinning.
- Försöka "lämna mitt cv" på diverse ställen.

Onsdag:
- Henrik Fexues event med Kalle.
- Fixa Ica kort!

Torsdag:

- Spinning med Kalles mamma.

Helgen:
- Spinning.
- Städa rummet ordentligt.
- Plugga till arbetsmiljö och säkerhetsprovet.





Såg föresten av våran Vårrullenfilmfestival grupp på facebook hade lagt upp ett foto.
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/208462_10150145645222894_605242893_6621677_1235289_n.jpg
Här är vi som jobbar med filmfestivalen. Hur skön på en skala ser inte jag ut att vara liksom?
Hahahaha. Tobias också, längst ut till vänster längst bak.
(För er som inte fattar, så är jag första tjejen från vänster på bakre raden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0