Vuxenpoäng?

Var och hälsade på min praktik (förskola) för att höra med min handledare om jag får använda henne som referens i mitt cv. Alla barnen var sååå söta och jag dog på riktigt inombords över att jag ännu en gång var tvungen att säga hejdå. Var helt lycklig över att de kände igen mig och jag fick kramar och gos. Åh.

Sitter och går igenom min kalender och cv gång på gång, vill känna mig nöjd innan jag skriver ut det.
Har liksom  3st  A4 sidor och det är många arbeten där det är långt i från tillräckligt, även om jag tycker det är ganska mycket jag hunnit med med tanke på min ålder.

Ååångeeest.
http://www.homestead.com/~media/elements/Clipart/office/laptop_work.jpg
bildkälla.

Ska försöka hitta någon bra kvällskurs, alternativt extrajobb så jag får lite mer erfarenhet och framförallt inkomst.
Sen måste jag ta tag i körkortsbiten nu när hockeysäsongen är slut.

Om det är någon som har kvar sin körkortsteoribok etc så köper jag dessa gärna!


Kommentarer
Postat av: Josephine

2011-04-04 @ 22:52:43
URL: http://aliveandhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0