Dem är alla nya på jobbet?

För er lokala läsare. Vad har killen på Ica solbos posttjänst i sin lunchlåda?
Överdrivet pepp snubbe som skämtade sönder. Hahaha.
Skulle köpa frimärken och var tvungen att köpa 2 då mitt vykort på något oförklarligt vis vägde 29 g. FML.

Han, invandrarkille med lätt brytning ca 30 år  "då får du köpa lite glass av mig".
Jag, förvånad: "jaha?"
Han: *sätter frimärken med glasstrutar på mitt kuvert*

http://www.posten.se/i/ebutik/img/stor/242186.jpg
bildkälla.
Exakt dessa frimärken här ovan. Haha

Jag skulle även returnera varor från nelly.
Han "Har du tömt hela garderoben eller?".

Haha. alltså. Tråkigt liv.


Apropå det hände en liknande grej i fredags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0