Mitt schema

Idag: Städa, Spinning/core, packa, planera.

I morgon: Träffa min danska käre vän Asperup, samt Johanna.
Sen spendera kvällen med Tom, Kalle, Aspe, Anthony.

Lördag:

Simma på sydpoolen fm.
Sen inbjuden till invigningen av thevoice streetdance school på kvällen.
Gratis mat, goodiebag och "överraskningar". Ska bli spännande.
Tema är färgglatt.. BIG problem. Äger mest pastellfärger och naturnära kulörer.


Nåväl, ska sova hos Kallis i natt så måste packa både på gymmet, morgondagen, samt göra i ordning för lördag. Därför blir bloggande dåligt.

Tänkte bara stolt berätta att jag gjort klar en design åt ett par tjejer som bloggar på lotusbarnen.blogg.se
De är as nöjda och bloggaren HannaPee (som jag för övrigt inte förstår grejer med) har länkat dit bla.
Kul!
Det känns lite som att visa upp sin egen konst, trots att det är tjejerna bakom bloggen som öppnar upp sig om sina hemska upplevelser.

http://lotusbarnen.blogg.se/images/2011/lotusbarnen20110721utantext_158226010.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0