Nackspärr XL

Okej, bytte design till svart. Vette fan om det var min grej.

EMOO giiirrll.
Eller något i stil med det.


Byter i morgon eller något.

Har legat i sängen hela dagen då jag har feeeet nackspärr och inte kan röra mig. Suger.
Gör as ont. Jag gråter av smärtan och ingenting hittils har hjälpt.

Som grädde på moset är mamma/pappa på jobbet, kalle hemma hos sig och jag ligger invalid och har bara ätit lite yoghurt och smörgås idag. Hungrig som fan, men allt jag gör, gör så ont att jag hellre är hungrig än försöker laga mat.
Fml.


Nåväl. Tillräckligt med gnäll. Bjuder på en sommarbild istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0