Såhär såg mitt första offentliga blogginlägg ut

Känn dig speciell över att läsa mitt första blogginlägg i min nya blogg. :)

Jag har egentligen en egenhemsida, med en blogg, och sen bloggar jag på en community då och då, men då
min hemsida är rätt krånglig, och det känns tråkigt att skriva på en communtity, så skapade jag en sk. "riktig" blogg.

Tycker att det här med att blogga blivit lite som en del av livstilen.
Jag menar kolla på paret Schulman, Katrin tog över titeln som sveriges största blogg,
då Alex lade ned sin av flera skäl. Dom lever ju i princip på att alla läser deras kritiska dagar. 2000-talet.

För att dra min dag kortfattat så kan vi säga, 3 lektioner, lunch, pannkaka, brobelutställning (vi ska ha en 'brobelfest' på min skola med fredspris, litteraturpris, och teknikpris. Och då är det en massa företag som sponsrat det här, som var i min skola och informerade om sina företag och en massa annat) åkte buss hem med Izabelle (nära kompis).
Väl hemma satt jag oh lyssnade på min nya favorit låt 'dildon Sven', haha, se sarkasmen i favorit.
Den är sjukt 'trall-vänlig' och då den har så simpel text och melodi är det nästan omöjligt att inte sjunga med, haha.

http://dane123.diinoweb.com/files/BayramBand - Dildon Sven.mp3
(kopiera texten oh klistra in i nytt fönster)

Sen åkte jag på träning, kom hem, pressade ett par bullar, som jag bakade i går i all ära. Då det var mammas 39 årsdag. ( :
Och sen har det inte hänt något mer intressant i dag. Om man kan räkna det som hänt till det intressanta.

Det är föresten advent nu i helgen. HERRE MIN SKAPARE, det innebär jul snart. ; / = stess, ångest, köer, tjockismat, troligtvis mer snö, och ännu mer kyla. Attans!

Måste även berätta att jag sällan använder ordet "och" då jag tycker att "oh" framför det sätt jag säger saker på i verkligheten på ett bättre vis, helt enkelt.

Nu ska jag sova, idrott 8.15 i morgon, och det är 20 minuters trevlig promenad (powerwalk) till skolan som vanligt.

/Jennifer



Skrivet November 2007 på min första av hittils 4(?) bloggar jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0